Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.09.2016. 15:21
Nabavka destilovane vode
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1075-7-1-238-3-15/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200329950003
Kontakt osoba MERSIHA DURAKOVIĆ
Adresa Dr. Mustafe Pintola 1
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 627-889
Faks (033) 624-470
Elektronska pošta gzavod@bih.net.ba
Internet adresa www.zzjzks.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka destilovane vode
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka destolovane vode
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 24316000-2 | Destilirana voda |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
7.000,00 KM
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
sjedište ugovornog organa, adresa ul.dr.Mustafe Pintola br.1/III, Ilidža, Sarajevo, na treći sprat korištenjem odvodnog
sistema za vodu postavljenog u prizemlju zgrade Doma zdravlja Ilidža za koji je potrebno da ponuđač raspolaže sa
adekvatnim crijevom za priključak (slavina od ½ cola).
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
kao u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
kao u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.9.2016. 15:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 19.9.2016. 16:00:00
Adresa i mjesto kao u TD
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
INTERPROMET d.o.o. Novi Grad - Ulica Kulska obala bb 79220 Novi Grad
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
INEL-MED d.o.o. Mostar - Ul. Rudarska 20 B (Objekat 1 Centar II) 88000 Mostar
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
HOLDINA d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović br. 4-b 71000 Novo Sarajevo
-
28.09.2016
-
15.09.2016